Priroda, tradicija, znanost i znanje.

Blagdani, divota!

Blagdanski duh već se osjeća!

“Božić nije Božić bez darova”.

“Božić nije Božić bez darova”. Upravo su to govorile Male žene u istoimenom romanu iz 19. stoljeća, a isto potvrđuju trendovi koji, u ovom razdoblju, ukazuju na naglo povećanje on-line pretraživanja upravo s ovom temom: tema koja je toliko “vruća” da je redovito predmet globalnih tržišnih istraživanja i pregleda. Među njima, točno prije godinu dana je uredništvo novinske agencije ANSA objavilo rezultate istraživanja provedenog u 18 zemalja iz cijelog svijeta sa zanimljivim ciljem: istraživanje utjecaja nacionalnog identiteta na način na koji se slave blagdani i pristupa “temi darivanja”. Rezultati su se pokazali zasigurno zanimljivima i, u najmanju ruku, često zabavnima…

Tu je čak je 5 glavnih osobnosti:

... mnogo je različitih stavova o blagdanima, proizlazi iz istraživanja u skladu s klasifikacijom koju su analitičari izradili. Općenito, kategorija “blagdanski najraspoloženijih” tipova objedinjuje sve one koji vole prilike za druženje i obožavaju blagdanski shopping za rodbinu i prijatelje. Nakon toga, dvije su kategorije “profesionalaca u darivanju” koji se ističu ne toliko zbog blagdanskog duha, već zbog pažnje koju pridaju odabiru poklona, kako bi iznenadili primatelje, ali i kako bi donijeli održivu odluku u odnosu na okoliš ali i na vlastiti novčanik. Zatvara klasifikaciju skupina koja je manje osjetljiva na šarm blagdana no koja se, a što iznenađuje, ispostavlja darežljivija kad nailazi na “savršeni poklon”.

No, zanimljivostima ...

... na koje ukazuje anketa nije tu kraj: iz iste proizlazi primjerice američka ljubav prema džemperima s upadljivim božićnim uzorcima koji su postigli veliku slavu zbog mnogobrojnih filmova, a koje pak velik broj Europljana, čini se, mrzi. Uvijek u Europi, Belgija i Nizozemska su izgleda najhladniji “fanovi blagdana”, dok ostali osvajaju dobro mjesto na postolju: samo njih 8% za sebe kaže da je ravnodušno prema blagdanskoj atmosferi, dok dobar postotak (između 66 i 80%) izjavljuje da voli božićne običaje, božićne ukrase i pripreme za te posebne dane. 

A što se tiče priprema, ...

... među navedenim specifičnostima je i pažljiva organizacija u pogledu rješavanja “misije pokloni” koja se sastoji čak od računalnog ispisivanja listova u excelu, popisa s oznakama, pa sve do odabira ideja za poklon koje poželjno uzimaju u obzir i utjecaj na okoliš.

Uz pregršt pažnje posvećene božićnom shoppingu, ne iznenađuje da se 40% ispitanika osjeća čak i pod stresom zbog ispunjavanja ovog zadatka: svima njima (kao i preostalim 60% naravno) Just posvećuje savršeno rješenje: u prodaji su već danas izvanredne posebne ponude za poklon!

Dovoljno je kontaktirati nas ...

... kako biste pronašli izvrsna rješenja za Vašu misiju “savršeni poklon”: kozmetički proizvodi stroge švicarske kakvoće, bogati prirodnim sastojcima, primjereni za zadovoljavanje mnogobrojnih potreba i za svačiji ukus, danas još i više neodoljivi zahvaljujući izvanrednim ponudama u Posebnoj Prodaji, s personaliziranim proizvodima koje nudi Just, kako biste izbjegli bilo kakav stres i anksioznost.

Sve to u toplom i udobnom okviru doma, zajedno s prijateljima i poznanicima kako biste iskoristili priliku i za razmjenu blagdanskih želja. Izaberite Just za sve svoje darove i… kladimo se da ćete tako i Vi postati član skupine blagdanski najraspoloženijih tipova?  

Kontakt

Zatraži kontakt radi informacija

Prijavite se na newsletter

Slanjem zahtjeva dajem svoju suglasnost za obradu mojih osobnih podataka, u svrhu slanja newslettera na e-mail, sukladno Izjavi o zaštiti osobnih podataka. Pročitajte Izjavu o zaštiti osobnih podataka.